Dok ne zaboravim

Dok uz zvuke omiljenih pesama, hodam po užarenom asfaltu i merim teškim koracima vreo grad, priznajem u sebi da mi nedostaješ.
Nedostaje mi more, nedostaješ mi ti, nedostajem mi ona ja sa tobom.
Ova ja danas joj ni po čemu nije slična.
A eto, mogli smo da trčimo po plaži.
I da pravimo kule u pesku.
Dobro, dobro.
Znam da sam uvek bila veće dete od tebe.
Ali ni ti nisi mnogo daleko.
Mogli smo na toj nekoj plaži da plešemo, grlimo more i gledamo zalazak Sunca.
Tamo je još divniji.
I da ležimo na pesku i filozofiramo o svemu.
A ti da prekidaš moje neke teorije onim ozbiljnim “Ivana”.
Da tvrdoglavo tvrdim da sam u pravu, a ti da me poljubiš kad se iznerviram.
Neko tamo more možda nas još čeka.
Možda je i videlo bezbroj ovakvih parova, pa mi njemu ne nedostajemo.
Ne nedostajemo ni tebi.
Samo ja još uvek čuvam to nedostajanje u sebi i ne umem da pustim.
A otišla sam, kao.
Odustala sam, kao.
Zaboravila nisam.
Ostaje mi da čekam dan kad će neko drugi, neko bolji uspeti da te izbriše.
Sama ne umem.

One thought on “Dok ne zaboravim

Leave a comment